میشه یا نمیشه.......

♥دنيای شيرين من♥







درسته ،من موافقم زندگی زیبا نمی شه
تو فال بد اقبالیا هیشکی مثل ما نمی شه

اشکای ما ،هر چقدم با همدیگه گریه کنیم
اندازه یه گوشه کوچیکه دریا نمی شه

هر چی من و تو بشینیم شب تا سحر دعا کنیم
فرقی نمی کنه بازم ،معجزه پیدا نمی شه

آدم اگه عاشق باشه یکی همیشه باهاشه
من عاشقم ،تو عاشقی ،عاشق که تنها نمی شه

یه وقتا با خودم می گم که تنها دلخوشیم تویی
دلخوشی که خوش نباشه ،آدم چشاش وا نمی شه

خیلیا به هرکی بخوان بی درد سر ،زود می رسن
من و تو خواستیم برسیم ،میگن که حالا نمی شه

یه چیزی رو خیلی دارم اما به هیچ کس نمی دم
عشق توئه ،انقد دارم که تو دلم جا نمی شه

همه می گن که من و تو طاقتمون خیلی کمه
می گن که فردا روشنه ،پس چرا فردا نمی شه

یلدای هر سال که می شه می ریم سراغ فال عشق
دردای ما با حافظم دیگه مداوا نمی شه

هیچکی به چشمم نمیاد ،چه کم بیاد و چه زیاد
قدّ تو هیچ کسی عزیز ،واسم تو دنیا نمی شه

اون دو ،سه تا نامه تو صاف لای مخمل دله
آسمونم که خم بشه نامه تو تا نمی شه

می گن مدارا بکنیم با بازیای سرنوشت
آدم عاشق که دیگه ،اهل مدارا نمی شه

من مثل اسفند می مونم ،بگردونم دور سرت
نگو بذارش واسه بعد ،نگو نه بابا نمی شه

ماهو توی چشمای تو از بس زلاله می شه دید
چشمای هیشکی مثل تو ،این جوری گیرا نمی شه

سوال کنم جواب می دی؟ فقط یه جمله بنویس
بگو که می رسیم به هم؟ آخر می شه یا نمی شه..؟



نظرات شما عزیزان:

roya
ساعت9:07---1 آبان 1391

دلم تنگ شده
براي وقتي كه مي گفتي :دلم واست تنگ شده
دلم تنگه..
براي بودنت
شايدم لبخند خودم
دلم براي همه چيز تنگ شده جز
نبودنت !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ برچسب:,سـاعت نويسنده ♰măђşą♰
яima